חומוס - דף הבית > מאמרים > כדאיות השימוש בשמן זית איכותי בהכנת חומוס

lovehummus.co.il - כדאיות השימוש בשמן זית איכותי בהכנת חומוס

כדאיות השימוש בשמן זית איכותי בהכנת חומוס

תאריך פרסום המאמר: 2015-07-26
דירוג: 10 (1 מדרגים)
   

כדאיות השימוש בשמן זית איכותי בהכנת חומוס

חומוס איכותי הוא אחד הסמלים המזוהים עם מדינת ישראל, אך יחד עם זאת העובדה שאדם נולד כישראלי אינה אומרת שהוא יודע להכין חומוס כמו שצריך. היות וחומוס הוא מושג גנרי רבים עשויים לחשוב שכדי להכין חומוס נדרש לא יותר ממתכון בסיסי, אך בפועל אף חומוס אינו דומה למשנהו והסיבה העיקרית לכך היא איכותם של המרכיבים. כשם שבישול גרגירי החומוס בדיוק במידה הרצויה או הוספת טחינה בדיוק בכמות הנכונה אלו הם תנאים הכרחיים להכנת חומוס משובח, כך גם שמן הזית בו נבחר להשתמש ישפיע באופן ניכר על הטעם הסופי.

שמן זית – מרכיב חשוב לכל מתכון

ישנם סוגים שונים של שמן זית ולכל אחד טעם וארומה משלו. כאשר מדובר בהכנת חומוס חשוב כי שמן הזית ישתלב בצורה הרמונית עם המתכון כדי שלא יגרע מהטעם הסופי או לחלופין יהיה דומיננטי וישתלט על הכל. בין אם אתם שואפים להכין חומוס ביתי ובין אם חומוס מסעדות איכותי, בחירת שמן הזית בה תשתמשו היא שתכריע האם החומוס יהיה טעים וישאיר טעם של עוד. במציאות של היום בה תכניות כמו מאסטר שף הפכו על פניו את עולם הבישול, חומוס הוא לא רק גרגרים טחונים וכל אחד שמכין חומוס מנסה לשלב בו הטאץ' האישי שלו כתוצאה מכך, ישנם המון מתכונים לחומוס שרוב ככולם נגזרים מהמתכון הבסיסי, מה שהוביל לכך שאפשר ליהנות מחומוס פטריות, חומוס עשבי טיבול, חומוס טפאנד וחומוס איטלקי באותה מידה שהייתם נהנים מחומוס לבנוני איכותי. היות וההבדל בין כל המתכונים מושפע ממרכיביהם השונים, כך גם כאשר מוסיפים שמן זית לחומוס, יש לעשות זאת תוך בחינת מרכיביו לפרטי פרטים.

למה דווקא שמני הזית של מסיק מגל הם השילוב הנכון?

רוב החברות שמייצרות שמן זית מייצרות שמן זית כפשוטו, מה שאומר שיש להן מוצר דגל אחד בלבד והוא אינו מוצר התמחות. אבל שמן זית הוא אמנות בפני עצמה שדורשת התמקצעות, הבנה ואהבה למקצוע. הבחירה בשמן הזית הנכון לכם היא חשובה, שמן זית איכותי יתאים באופן הרמוני לחומוס וייטיב את טעמו. אם תרצו טעם דומיננטי או מעודן, זו בחירה של טעם. אולם הבחירה בשמן זית איכותי היא חיונית למרקם, לטעם ולהנאה כולה. יותר ממומלץ, בטח בסלטים כאשר הטעם אינו משתנה כתוצאה מחימום, לבחור בשמן זית שכל שלביו היו מוקפדים מחברה שמתמחה בדבר אחד ואחד בלבד – שמן זית כתית מעולה של מסיק קיבוץ מגל. עליכם לבחור בשמן זית ממסיק איכותי, אשר מושקעת בו מחשבה יתרה והוא מיוצר על ידי טובי המומחים בתחום וויצורו מפוקח בכל רגע.

שנים של תוצרת משובחת ואיכותית

במסיק מגל בכל שמן זית מושקעת מלאכת מחשבת בגידול עצי זית ובהפקת שמן זית. מעבר לשמן הזית האיכותי, סדרת המוצרים שלהם מכילה שמני זית שונים בעלי ארומה ייחודית. שמן הזית הוא לב העשייה של חברהזו ועל כן אף אחד משמני הזית אינו זהה לאחר. שמן זית איכותי שכזה מומלץ לשלב בכלל בבישול ובעיקר בסלטים וכמובן שבחומוס, זהו שמן רב גוני שיתאים לכל המתכונים, לא ישתלט על הטעם ויבטיח גם בריאות מקסימלית וטעם משובח. כדאי גם לחשוב על שילובי הארומות כיון שכשם שהמרכיבים משתנים בין מתכון למתכון כך גם שמנים שמכילים מרכיבים שונים יצרו שילובים חדשים וטעימים. חומוס טוב מתחיל ברכיבים טובים והרבה רצון פשוט להתנסות.
חזרה למאמרים

תגובות למאמר

אין תגובות

הוספת תגובה:
שם:     קראתי ואני מסכים לתנאי השימוש