חומוס - דף הבית > מאמרים > הכרתם דרך אתר הכרויות ומשם לדייט ראשון על חומוס?

lovehummus.co.il - הכרתם דרך אתר הכרויות ומשם לדייט ראשון על חומוס?

הכרתם דרך אתר הכרויות ומשם לדייט ראשון על חומוס?

תאריך פרסום המאמר: 2020-08-17
דירוג: 9 (2 מדרגים)
   
עולם ההכרויות הדיגיטלי התפתח ושינה את עולמו כמעט לחלוטין ב15 השנים האחרונות.
יש בזה טוב ורע (לדעתי בעיקר טוב).
מצד אחד, השפע הגדול שאתרי ההכרויות מציעים מאפשר למצוא המון התאמות (ומתאימות) בהתאם למאפייני החיפוש באופן מהיר.
מצד שני, כשיש כל כך הרבה אפשרויות גם קשה יותר לבחור, כי כבר בדייט יש איזו נוטיפיקציה נוספת על הודעה חדשה שקיבלת באתר הכרויות... הרבה יותר קשה להתמקד ככה, לא למקבל ולא להתבלבל.
למעשה בעידן שאנחנו חיים היום, קיום של זוגיות מונוגמית טומנת בתוכה בחירה בזוגיות כל יום מחדש.
קל מאוד להתפתות וקשה מאוד להחזיק מעמד חיים שלמים (אולי הרבה פחות) בזוגיות מונוגמית. 

בדיוק בגלל הסיבות הללו, כשסף הריגוש הינו גבוה הרבה יותר, חשוב לחשוב איך בכל זאת ליצור התרגשות, גם אם ההיכרות הגיע דרך אתר הכרויות. אחרת, כל דייט עלול להפוך לשגרתי ומשעמם.
אז חשבנו על כמה מקומות ודרכים לגוון את תקופת הדייטים.

רעיונות לדייט ראשון לא שגרתי דרך אתר הכרויות

1. דייט בחומוסיה. כן כן, זה נשמע הזוי, ואולי עלול להיות קצת ריח רע מהבצל, אבל לדייט ראשון בחומוסיה יש יתרונות רבים: מרגישים הרבה יותר בנח (ואז יש באופן אוטומאטי פתיחות), הוא בדרך כלל קצר יותר והכי חשוב - עושים משהו כיפי - אוכלים חומוס. 2. דייט בלונה פארק או גן חיות. כשיוצאים למקום שהוא בפני עצמו חוויתי, זה שם את הדייט באופן מיידי במשבצת של דייט כיפי. ואז מתוך חוויה שגרתית של להכיר דרך אתר הכרויות, הגעתם לחוויה חיובית (מבלי קשר לכימיה), וזה מתכון מצליח להתחלת זוגיות. ליצור כמה שיותר חוויות חיוביות בתחילת קשר. 3. פיקניק עם מחצלת ובקבוק יין. הכי פשוט, הכי זול (מתאים גם לגברים שמתקשים כלכלית בתקופת הדייטים) והכי רומנטי. חשוב לדאוג גם למוזיקת רקע (או מהפלאפון או ממכשיר אחר). היין יאפשר פתיחות, האוירה כבר תיווצר מעצם הדייט. אז לסיכום, חשוב לראות את היתרונות של עולם ההכרויות החדש שאתרי ההכרויות יצרו (טוב יותר לדעתי), אבל חשוב תמיד להיות עם היד על הדופק לשימור זוגיות ותחילת קשר ע"י חשיבה מחוץ לקופסה. בהצלחה והמון אהבה לכולם!
חזרה למאמרים

תגובות למאמר

אין תגובות

הוספת תגובה:
שם:     קראתי ואני מסכים לתנאי השימוש