חומוס - דף הבית > מאמרים > החוויה שלי אצל חומוס אבו חסן

lovehummus.co.il - החוויה שלי אצל חומוס אבו חסן

החוויה שלי אצל חומוס אבו חסן

תאריך פרסום המאמר: 2014-04-14
דירוג: 6 (6 מדרגים)
   
אז אני יוני, מנגב חומוס פעם - פעמיים בשבוע לפחות, ואני מדגיש שעל טעם וריח
של חומוס יש מה להתווכח, ואני רק מציג את דעתי.
אני משחק כדורסל פעמיים בשבוע, ואחת מהפעמים היא ביום שישי בצהריים.
אחרי האימון של שישי, כל החבר'ה של הקבוצה תמיד הולכים לנגב חומוס באיזור יפו-חולון-תל אביב.
פעמים רבות אנחנו הולכים לנגב אצל חומוס אבו חסן.

קצת רקע - חומוס אבו חסן

חומוס אבו חסן כולל שלושה חומוסיות למעשה: ברחוב שבטי ישראל יש שני מקומות אחד מול השני, ומקום נוסף ברחוב הדולפין (שאם אני לא טועה הוא הראשון).

יום שישי באבו חסן

בדרך כלל אנחנו מגיעים בצהריים (13:00 בערך) וכמעט תמיד יש תור שמשתרך (אלא אם גשום). ההמתנה אורכת בממוצע כרבע שעה, ובימים רעים גם יכולה להגיע ל40 דקות. אחרי שאנחנו מוצאים מקום לשבת, בא מלצר ולוקח הזמנה. אם חשבתם שהוא בא עם פנקס ועפרון אז התבלבלתם. הוא שואל אותך מה אתה רוצה להזמין, ופשוט צועק את ההזמנה למטבח. המקום רועש (מאוד!). האוכל מגיע נורא מהר, עם בצל ורוטוב לימון-חומץ ירקרק. החומוס טוב (בטח לא מטורף כמו שהרבה חושבים בגלל השם שנוצר לחומס אבו חסן), וגם דיי זול יאמר לזכותם... קחו בחשבון שאנשים רבים גם מעדיפים את המסבחה של חומוס אבו חסן. אחרי שכולנו מסיימים לאכול, המלצר (שלדעתי הוא חלק מבעלי המקום) מתחיל לרמוז לנו לעזוב. אולי לרמוז הוא לא ממש הביטוי המתאים. הוא פשוט מודיע (רק כי יש תור ארוך המחכה לשבת). זה ישמע מצחיק אבל דיי קל להתמנגל שם עם אנשים אחרים, כך שאולי זה יתרון לכל הרווקים - רווקות מבינינו (מגיעים לשם גם המון תיירים ותיירות ככל הנראה כי שמעו על המקום). כשניגשים לשלם אתם תופתעו לשמוע שאנשים רבים הולכים ומשלמים בקופה (ובכלל לא שמים טיפ).

אז לסיכום

ויכוחים רבים על רמת החומוס ועל רמתו של חומוס אבו חסן. לדעתי החומוס טוב, אבל חווית האכילה לא ממש להיט (רעש ולחוץ) במיוחד בימי שישי. לכן אני ממליץ על חומוס אבו חסן רק בימים פחות לחוצים.
חזרה למאמרים

תגובות למאמר

1. שם: אליניב    [2017-05-07 : 22:34:00]
לא מבין את ההייפ, חומוס בינוני ביותר, מסבחה סבבה.

2. שם: יוסי    [2014-11-18 : 21:27:00]
החומוס הכי טוב בארץ נקודה

הוספת תגובה:
שם:     קראתי ואני מסכים לתנאי השימוש